Home

Home

Blog Categorieën

Blog Categorieën

Shipments and returns

Your pack shipment

Packages are generally dispatched within 2 days after receipt of payment and are shipped via UPS with tracking and drop-off without signature. If you prefer delivery by UPS Extra with required signature, an additional cost will be applied, so please contact us before choosing this method. Whichever shipment choice you make, we will provide you with a link to track your package online.

Shipping fees include handling and packing fees as well as postage costs. Handling fees are fixed, whereas transport fees vary according to total weight of the shipment. We advise you to group your items in one order. We cannot group two distinct orders placed separately, and shipping fees will apply to each of them. Your package will be dispatched at your own risk, but special care is taken to protect fragile objects.

Boxes are amply sized and your items are well-protected.

Vanaf 1 mei 2023 voeren wij een nieuw beleid in wat betreft het al dan niet doorrekenen van de verzendingskost, en passen we deze voorwaarden aan. Het free-shipping of goedkoper-shipping systeem staat nu even on hold.

Standaard bedraagt onze verzendingskost voor Belgie 7,5€, en voor Nederland 10€.

Opgelet!
Dit aanbod zal geldig zijn voor alle artikelen die U kan vinden op onze site www.dnexus.be waar een aantal trucks bij vermeld staan, maar daarover later meer. Bij de andere artikelen zal staan: (Geen shipping-discount)
De artikelen die op dnexus.be\treasures te vinden zijn komen hiervoor sowieso niet in aanmerking.

Deze verminderde of gratis verzendingskostvermindering geldt als een aktie, en is zoals U van ons gewend bent, derhalve nooit cumuleerbaar met andere akties zoals pre-sales, week-promos of andere aanbiedingen.

Opgelet wel. Verzenden is handig, en meestal verloopt dit zonder probleem. Maar heel soms loopt het ook wel eens fout, buiten onze wil om. Wij zijn hierin afhankelijk van de vervoersmaatschappij. Deze problemen worden uiteindelijk altijd wel opgelost, maar we weten uit ervaring dat dit wel tijd in beslag kan nemen. Interne onderzoeken van bijvoorbeeld verloren pakketjes duren soms ellendig lang. In deze moeten wij ook wachten tot een oplossing wordt aangereikt door de verzendfirma. Komt altijd goed, maar kan soms wel lang duren. Hou daar alvast rekening mee. In deze situaties zijn wij allebei slachtoffer van een externe fout. Wij kunnen derhalve ook geen vergoedingen uitbetalen alvorens het onderzoek van de verzendfirma is afgelopen. Pakketjes worden soms ook super laat alsnog uitgereikt. Daar blijven we toch altijd op hopen.